2 Eylül 2011 Cuma

Kendi kendine ispanyolca öğrenmek - Gün 18

Bugün hem basket maçı var hem futbol. Bu spor ispanyolcamı baltalaycak be .))

Bugün pimsleur ile başlamaya karar verdim. Epey uyukluyom şu anda zaten yarım saate pimsleuru devirip uyurum biraz .)

pimsleur 10 bitti. Bu arada pimsleur zamanlamam genelde iyi olduğunu düşünüyorum. Bu arada dünkü rosetta da yol tarifleri başladı allahım her dilde çok sıkıcı bişi bu ya .)

Bu arada eskiden voy a deyip el dedikden sonra al olması gerektıgını anlayıp voy al dıyordum şimdi biraz daha otomatik al cıkıyor gıbı.

Akşam dışarı çıktım basket maçı yaptım saatlerce çok yoruldum. sonra geldim tv de basket maçı izledim. Derse oturmam 12 yi buldu direk uyuycakdım ama ders yapılmadan olmaz deyip hallettim.
unit 1 lesson 3 yapıldı. Saatler üzerineydi bu konu. Saatler ve yol tarifleri kesinlikle öğrenilmesi en gıcık konular. Öğrendim ama saatleri hızlı hızlı söyelyince hiç bişi anlamıyorum ama yavas yavas olursa sıkıntı yok. Biraz sanki öğrenmem zorlaşmaya başladı gibi.

Büyük bir hevesle unit 2 gelecek ve geçmiş zamanı bekliyorum. Grammarim benim kelime öğrenmemden daha iyi sanırım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder