17 Ağustos 2011 Çarşamba

Kendi kendine ispanyolca öğrenmek - Gün 3

Bugün Rosetta Stone programımı açmaya kalkışınca bir problemle karşılaştım. Sanırım 2123 dü hatakodu. Program açılmıyordu. Data dizini altındaki tracking.db3 dosyasını silip restart atınca düzeldi. Tabiki yeni kullanıcı açmak zorunda kaldım.

Bugün dersimi kalkar kalkmaz hallettim. 1 saat 45 dakka sürdü.

Unit 3 ü reviewi ile birlikte bitirdim. Unit 3 i yaparken tabiki unit2 nin tekrarını yaptırıyor epey vakit almasının ve beni sıkmasının sebebi bu sanırım.

bugün bazı renkleri, sıfatları ve objeleri öğrendim. Bu objelerle basit cümleler "güneş sarıdır" gibi cümleler kurabiliyorum.
Grammar olarak feminen masculen ayrımının sıfatlardaki değişimleri, "I am " "You are" "I have" "You have" gibi basit kalıpları gördüm.

Şu ana kadar verilen herşeyi rahatlıkla algılıyabiliyorum ama sıkılmama henüz bir çare bulamadık.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder