26 Ağustos 2011 Cuma

Kendi kendine ispanyolca öğrenmek - Gün 12

Gün 12 yani 4 lük setler bugün gene bitti. Unit 3 Lesson 4 bitti. Reviewi ve milestone u bitti.
Milestone u gayet iyi yaptım. Dün akşam ispanyolca film önerisi aldım colombialı arkadaşımdan belki onu izlerim bugün canım sıkılırsa torrentden indirdim. İngilizce sub title atar izlerim altına. Belki de ispanyolca sub title kassam daha mı iyi bilemedim? Ama henüz çok erken.

Filmin adı : Paraiso Travel deniycem güzelse burdan ses ederim size de.

Bugünkü dersde zorlandığım kısım gene kelime öğrenimi çarşaf pike yastık kelimeleri ha bir de uyanmak ile uyandırmak arasında fiilin başına se/me gibi ek geliyor konuyu anladım ama ne zaman geliyor biraz muallak şu anda

pimsleur 3 uncu ders yapıldı. 

El salvadordan bir arkdaş buldum bugün kendime bir tane.Onla 1 saat falan yazıştım fena değil durumum sanırım gerçekten.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder