20 Ağustos 2011 Cumartesi

Kendi kendine ispanyolca öğrenmek - Gün 6

bugün unit 2 lesson 2 yi hallettim. Her zamanki gibi otomatik olarak lesson 1 tekrarı yaptırdı zaten.

Bu lesson 2 başlarken epey zorlandım. Yeni kelimeleri öğrenmekde sıkıntı yaşıyorum unutuyorum. Lesson 2 bitti şu anda tüm kelimeleri hatırlıyorum. Fakat akşam yatarken sanki hiç ispanyolca öğrenmemiş gibi oluyorum ama ertesi gün tekrarı yapınca herşeyi hatırlıyorum. Belki de böyle olması laızm diye dusunuyorum hiç bişi hatırlamadan otomatik cevap verebilmek. Tam emin değilim :)))

Bugünkü konuda altında üstünde içinde prepositionları vardı. Benim en çok takıldıgım konu

parada/parado ve sentada / sentado diye feminene göre bir nevi fiil çekimi yapılmasıydı. Türkçe gerçekden kolay bir dil !!!!! Hiç böyle exceptionlarımız yok.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder