25 Ağustos 2011 Perşembe

Kendi kendine ispanyolca öğrenmek - Gün 11

Evet bugun perşembe oldu hafta sonuna doğru yaklasıyoruz benım calısmalarım son surat devam edıyor. Bugün unit2 lesson 3 bitti . Lesson 2 tekrar edildi.

Bugünkü konu çooooooook basitti. Biraz rakkam örendim. Sanki geleceğini bilcekmiş gibi dün pimsleur 1 de hablo habla falan çalışmıştım onlar geldi. O yüzden çok kolay geldi işte.

Akşam olmadı daha ama akşamda bir pimsleur patlatırım. Patlatınca da yazarım. Aynı gün içinde birden fazla thread açmıyorum herşeyi aynı yere yazmaya gayret ediyorum bundan sonra da böyle devam edicek.

Bayram yaklaşıyor ve benim tatile çıkasım var. Ispanyolca konusulan bir yere gitmeyeceğim tek derdim eğer tatile gidersem çalışmam aksar mı ? Sanırım tatile gidersem pimsleure dönerim 1 haftalıgına falan.

daha gece olmadan dayanamadam pimsleur 2nci lessonu da bitirdim.Çok kolay geldi.

livemocha dan kendime arkadaş buldum 1-2 saat gayet ispanyolca konuştum kendime hayranım valla derdimi naptım nettim present tense de anlatmaya kastım. Allahdan arkadaş biraz zeki de ne dediğimi anladı.
CHEVERE!!! colombiaya ve venezuelada cool demekmiş :)

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder