23 Ağustos 2011 Salı

Kendi kendine ispanyolca öğrenmek - Gün 9

Bugün ilk ünite olduğu için tekrarsız kısa bir çalışma olmadı ilk konuları çok seveceğim anlaşıldı.
Bugün belli zamanlar ve prepositionlar üzerine çalıştım. Unit 3 un 1nci lessonu yaptım.artık basit şeyler söyleyebiliyorum. Her dersi çalışırken kelime öğrenmede sıkıntım devam ediyor fakat bir sonraki gün tekrarıyla ezberliyorum sanırım.

Gerçekden çok gıcık kelimeler var. Calcetines ve cinturon gibi. Bu kelimeleri dün öğrenirken çok sıkıntı yaşamıstım ama bugun durumum iyiydi. Bugünde öğle yemeği ve kahvaltı kelimelerine takıldım. Yatmadan o iki kelimeye bir daha bakarım.

Yo no llevo una camiseta ahora pero llevo pantalones. dediğim gibi artık küçük cümleler çıkıyor. 9 uncu gün için hiç fena değil.


Akşama doğru sıkıldım http://wwitv.com/ adresinden ispanyolca TV izledim. İlk başta hiç bir şey anlamadım sonra bildiğim kelimelerinin bazılarını yakalamayı başardım. Fakat hiç bişi anlamadım. Sonra bir çizgi filme denk geldim çizgi filmin bir kisiminda resmen benim dersim işlenmiş gibiydi vocabularye hakimdim bir çok cümleyi anladım. Ama daha çok erken olduğu belli.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder