22 Ağustos 2011 Pazartesi

Kendi kendine ispanyolca öğrenmek - Gün 8

Bugün bir hafta bitti kendimi iyi hissediyorum gene bir pazartesi. Bu aralar işe gitmediğim için rahatım.

Bugün ünit2 nin son konusunu bitirdim reviewını yaptım ve milestoneunu bitirdim.  Gördüğüm kadarıyla kelime öğrenme sürem biraz yüksek hatırlamakda sıkıntı yaşıyorum ama uzun süreli hafızam daha iyi sanırım şüpheli olduğum kelimeler bir sonraki gün tekrarında genelde çözüyorum.

Bugün acıkdım susadım hastayım nasılsın gıbı basıt bılgılerın yanında corap kemer gıbı gıysıler ve bırkac extra renk daha öğrendım. Çorap kemer kelimeleri gayet zor geldi yarın hatırlaycam mı bilmiyorum.

Bir de aksanlı i ve normal i gibi harfler var okunmaları farklı oldugunu bılıyorum ama konusuldugu zaman anlayamıyorum yazarken de aksan kullanmayı pek bılmıyorum su anda umarım bu sıkıntıyı da yakında asarım.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder