28 Ağustos 2011 Pazar

Kendi kendine ispanyolca öğrenmek - Gün 13

Unit 4 lesson 2 yi bitirdim. Writing gene biraz sıkıntılı onun dışında Kafamda bazı sorular var şu anda tam çözdüm diyemem.

Ella de compra en un restaurante  // BURDA NIYE DE GELIYOR?
Ella compra carne en un restaurante

A ella le gusta correr ? // Niye başına a geliyor?
A el le gusta cocinar? // niye a geliyor?

a el no gustan las naranjas //  niye gustan oluyor? cogul seylerı sevmezken ama 1ncı sahıs halen Türkçe'ye çok aykırı olduğu için sanırsam kafamı bulandırıyor.

al hombre le gusta jugar el futbol // el hombre oldugu ıcın a el =  al a donusuyor ama halen nıye a koydugumuz soru işareti

pimsleur 5 uncu ders yapıldı.

Rosetta stone level2 yi kurdum. Level 1 de 2 konum kaldı. Bu 2 konu bitince Level 2 ye hızlı bir geçiş yapabilirim. Onun için şimdiden hazır olsun diye kurulumu yaptım. Level 1 bitince genel bir tekrar yapmak açısından sadece 16 dersin ana konularını bir kez daha yapmayı düşünüyorum ama lazım mı gerçekten bu bakmak lazım. Yarın ikinci hafta bitiyor gerçekden bu 13 günde iyi bir iş başardığımı düşünüyorum.

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder